Sunday, May 10, 2009

Tribün #1

Düşündüm taşındım ve dedim ki kendi kendime "Türkiye'de aslında öyle kaliteli taraftar grupları var ki, onlar da en az takımlar kadar bloglarda yer almayı hak ediyorlar." İlk aklıma gelenler Göztepe-Yalı, Beşiktaş-Çarşı, Bursa-Teksas, Karşıyaka-Çarşı... Öyle sanıyorum ki beste yazma konusunda bu grupların üzerine yok bu ülkede. Eh iade-i itibar zamanı çoktan geldi de geçiyor. Ülkenin en önemli tribün emekçilerine blogun "Tribün" bölümünde yer vererek bir nevi teşekkür etmek niyetim.
Konseptin açılışını kanımca Türk tribün tarihinin gelmiş geçmiş en iyi bestesi olan İsyan Marşı ile yapmak istiyorum. Göztepe taraftar grubu Yalı'nın takımlarının amatör kümede son bulan art arda küme düşme macerası boyunca yaşadıkları çileyi, tutundukları umudu, her mağlubiyetin ardından daha da artan aşklarını, sefa değil cefa adamı olduklarını buram buram gösterdikleri bir beste... Fakat kesinlikle sadece bir beste değil, çok daha ötesi.
"Issız kuytu köşelerden ant olsun ki dönecekler!"

No comments:

Post a Comment